O dietă prietenoasă cu inima
Grăsimile saturate și așa-numitele grăsimi trans găsite în prăjituri, lactate integrale și carne procesată pot contribui la creșterea colesterolului. La Herbalife, nu credem în a renunța la aromele pe care le iubești. Încearcă însă să înlocuiești în mod sănătos alimentele pentru a reduce probabilitatea de a dezvolta un nivel crescut al colesterolului.
Renunță la:
• Gustări de-a gata precum chipsurile. Acestea sunt deseori bogate în grăsimi saturate ce cresc colesterolul, sare și zahăr.
• Prăjirea/rumenirea mâncării. Uleiurile folosite conțin deseori o cantitate mare de grăsimi nesănătoase.
• Carne procesată. Încearcă să o înlocuiești cu bucăți mai slabe de carne roșie. Acestea conțin mai puține grăsimi saturate.
• Carbohidrați „albi” rafinați găsiți în prăjituri, produse de patiserie, pâine și paste albe etc.
Înlocuiește cu:
• Gustări sănătoase cu grăsimi mono și polinesaturate; alege nuci, semințe, boabe de soia sau măsline.
• Poșarea, gătirea pe grătar, la abur sau prin fierbere a mâncării – aceste proceduri înseamnă că nu vei consuma grăsimi nesănătoase ce nu îți sunt necesare.
• Pește gras precum somonul pentru grăsimi cu beneficii pentru inimă și Omega-3 sau carne slabă de pasăre. Soia și proteina din zer reprezintă o alternativă proteică excelentă.
• Fibrele – integrale, ovăzul, fructele și legumele sunt bogate în mod natural în stanoli și steroli vegetali, care reduc nivelurile colesterolului „rău” LDL.*